Visitors...

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

ΠΟΛΕΜΟΣ!...

Απόψε μου ‘ρθε έμπνευση να γράψω, να αφεθώ
Και για του κόσμου τα καλούδια να πληροφορηθώ.

ΠΑΙΔΙΑ! Του χρόνου το μπαλκόνι μου θα είναι φαρμακείο
Και τα βουνά λέει αποστείρωσαν ακόμα και την Χίο
Που πια μαστίχα θεραπευτική;;; που είναι το άγιο λάδι;;
Κρυφά σαν τον διαρρήκτη εγώ θα τα φυτεύω βράδυ
Μια νύχτα σαν και αυτή λοιπόν θα φτιάξω μαντζουράνα
Για να μου γίνει το πουλί γερό (καλά είναι δόξα τον θεό) να τους γαμώ την μάνα
Θα βάλω και ντομάτες, ΝΑΙ! Μεγάλες και βαρβάτες
Το κόκκινο τους χρώμα θα στολίζει τις γραβάτες!
Αυτών που πρόδωσαν ξανά, ετούτο το ιερό χώμα
Που ιδρώσαν γυναικόπαιδα, μπαρμπάδες γίναν λιώμα

Το αίμα μας πλέον βράζει και νιώθουμε αδικία
Μες τη βουλή φυσάει ο toyotomi ο Ιάπωνας … και έξω.. ασφυξία
Καρκίνος και τρικέφαλοι άνθρωποι να γεννιούνται
Δώσανε εντολή υπουργοί, πλατείες σε Άουσβιτς να τροποποιούνται  
Τα «όργανα» παιδιά και αυτά που όνειρα θα έχουν (???)
Βάλθηκαν να τα πετούν με δέος. Τα χημεία τα παρέχουν!
Ληγμένα όπως η χώρα μας, μας τα πετούν στην μάπα
Και ο πρωθυπουργός ο America ράβει της γκλαμουριάς την κάπα

Ένα κουβά αντιρατσιστικό εμετό θα πάω γιομίσω
Και αφού πιώ πολύ Maalox, κοστούμια θα κατουρήσω.
Δάκρυα κροκοδείλια θα χύσω στον Παρθενώνα
Η θεία δίκη (μιλφάρα) να κατέβει και να ορίσει κανόνα:

Οι Νόμοι τώρα γράφονται από άστεγους παππούληδες
Και οι Κάρολοι Παπούλιαδες νεκροί από ασιτία..
Καραμανλήδες Παπανδρέοι Τέοι πέη και ωραίοι
Υποχείρια συν-δολοφόνοι που κοιτάν με απορία...
Απόρροια των πράξεων τους είναι η μούντζα και τα αυγά
με θύματα αυτόχειρες της κρίσης… πεινασμένα παιδιά…




Αλήτες χλεμπονιάρηδες ακούστε μας καλά
Οι ρίζες αυτές των δέντρων μας θα τρίξουν δυνατά
Προπάππου μου γλυκέ και προγιαγιά μου Ηρωίδα
Χαμόγελα εγώ θα σπείρω καυτά σαν ηλιαχτίδα
Και ας είναι ο πόλεμος ξανά φρικτός και αίματα γεμάτος
Θα ‘μαι εγώ περήφανος σαν φουσκωμένος γάτος
Και ξέρω πως τον πόλεμο κηρύττουν πάντα αυτοί
Που στην καρδιά ειν’ χέστηδες στο πνεύμα φτωχοί
Τα κόκαλα των ποιητών μαζί μου θα κουβαλώ για ασπίδα
Και των Αρχαίων φιλοσόφων γνώση για ναυαρχίδα…



Κύριοι για κάποιους από εμάς τελειώσατε..
Το λίπος απ’ τα έδρανα παρακαλώ να καθαρίσετε.
Έρχεται νέα γενιά Αυτό-διοίκησης … διοίκησης του Εαυτού
Ενός εαυτού που ποτέ μια μαριονέτα δεν είναι δυνατόν να γνωρίζει…

Καταραμένοι να είστε για όσους αιώνες αμαυρώσατε…. Και του λόγου την δύναμη την οποία αλλοιώσατε.
Και κάτι που ξεχάσατε στην πάροδο των Μεσαιωνικών σας χρόνων…
Το μυστικό ποτέ δεν μπορεί να είναι μυστικό εκτός αν είναι βαθιά κρυμμένο στα άδυτα του Εγώ.. (του εαυτού) Μόνο τα πολύ φωτεινά όντα ξέρουν τι σημαίνει αυτό…
Αφού το μαχαίρι σας το στρέφετε σε ανθρώπους που υποθετικά εμπιστεύεστε καλύτερα να στραφεί εναντίον σας…

Στην Ιαπωνία τουλάχιστον… υπήρχε το ιερό χαρακίρι..
    




 



Συγχωρέστε και πάλι την παιδεία που είχα σε ορθογραφικά και ατέλειες τυπογραφικές..
Ο συναισθηματισμός καμιά φορά μας κάνει να ξεφεύγουμε….!


   





Δεν υπάρχουν σχόλια: