Visitors...

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Άτιτλον again...

Όχι…. Μεγάλη λέξη.
Μπορεί να καταλάβει κανείς πως οι εικόνες στο σύνταγμα θύμιζαν θάλαμο αερίων σε στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Οι εντολές τους? Φαεινότερες του ηλίου..
Οι αγανακτισμένοι είναι  μειονότητα οι υπόλοιποι στα σπίτια τους και αυτοί θα φοβηθούν…
ð**     Φόβος και Τρομοκρατία?... χμμμ άρα Αν εγώ, πέραν τον ειρηνικών διαδηλώσεων πάρω τα πρώτα μου όπλα… Τα οποία είναι.. Το δουλεμένο μου χρήμα (?κυρίως) Την ψήφο μου… Τον λόγο μου και την καλή μου καρδιά και τα επαναπροσδιορίσω τι θα έχουμε?
ð**     ΤΙΠΟΤΑ…… Ακόμα και τα νούμερα (αυτά τα τραγικά) που συγκεντρώνουν πλέον οι Σάπιοι (και σε ηλικία) βουλευταί μας.. Κυρίως οι 2 υπαίτιοι για όλον τον κατακερματισμό του έθνους (μη G4m1so) και του λαού, σαν κόμματα.. Τους καθιστούν πάλι πρώτους!
ð**     Ω ΝΑΙ… μάλλον κάτι τέτοιο γίνεται.

Άρα εγώ που θέλω άλλο μέλλον τι «δημοκρατικές» επιλογές έχω?...  
Ωραία..
 Έστω πως.. ας πούμε φωνάξω λίγο πιο δυνατά ΜΠΕΕΕΕεεεεεεε…. Και δώσω την ψήφο μου σε εναλλακτικές πηγές ενέργειας βουλευτών… Ας πούμε Πράσινων οικολόγων.. και για κάποιο λόγο μαγικό (κάτι που δεν πρόκειται να συμβεί που να φωνάζουμε όλοι μαζί ΜΠΕΕΕΕΕΕΕ) τότε θα καταφέρω να θυμηθώ τα παιδικά μου χρόνια… χμμ ναι τότε που έπαιρνα την μάσκα μου και προσπαθούσα να σκάψω μια τρύπα στον βυθό της θάλασσας…


Άντε να πεις αλήθεια στα παιδιά σου Μπαμπά τώρα… Συνενοχή από 300 άτομα ??
Κάτι πάει να μου θυμίσει αυτό… Μήπως πριν 2-3 χρόνια που είδα το zeitgeist μιλούσε κάποιος οικονομικός εκτελεστής..? και έλεγε πως τα Τσακάλια όπως αποκαλούνται απειλούνε Πρωθυπουργούς, Καγκελάριους και δεν συμμαζεύεται (?) … λέμε τώρα.







Αν θέλεις να είσαι σκλάβος χρυσορυχείου η λιγνίτη στην Ελλάδα του 2011 κάλεσε τώρα το 090……..  !!! ή πάνε σε αυτό το καταπληκτικό site http://www.ypan.gr/index_c_cms.htm

ΟΧΙ… δεν συκοφαντούμε … προς θεού ρε παιδιά….

12 νησάκια τι ψυχή να ‘χουνε…

http://politikosafari.blogspot.com/2011/06/blog-post_10.html

Κοιτάξτε Ακούστε και Νιώστε καλά κυρίες και κύριοι..  Η εποχή που ξέρατε να την ξεχάσετε. Αν δεν θέλετε να δείτε τα παιδιά σας να σας παίρνουν με τις πέτρες ενωθείτε. Ας γίνουμε όλοι μια γροθιά στο στομάχι όλου του συστήματος της ΑΔΙΚΙΑΣ … ναι… ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ όμως…

Μας κάνανε να νομίζουμε πως ήμαστε ξεχωριστοί στα σχολεία… Και ξεχωρίσαμε τόσο πολύ.. που άλλος κλείνει λίγο Δεξιά, άλλος λίγο Αριστερά, άλλος παραπάνω Δεξιά κλπ. κλπ. και τώρα μας βλέπουνε να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας στο όνομα της Δημοκρατίας (??)
Γαμώ τα reality ε?..
Μας μάθανε πως αν δεν μάθουμε γράμματα δεν θα γίνουμε καλοί πολίτες.. Το ίδιο και ο κύριος Παπανδρέου που στην χώρα που γεννήθηκε ο Λόγος (πάνω κάτω) δεν μπορεί να Αρθρώσει.. Γράψε τον λόγο σου και Παπαγάλισε τον στην βουλή… έτσι δεν μάθαμε και στα σχολεία?..

Κουράστηκα φίλοι…
Θα κατασπαταλήσω ότι χρήματα πέφτουν στα χέρια μου… Δεν πρόκειται να ΠΛΗΡΩΣΩ ποτέ μου το ΡΕΥΜΑ που θα έπρεπε να έχω σε αφθονία… το ΝΕΡΟ!! Σε μια εποχή ακόμα πιο σκοτεινή του ΜΕΣΑΙΩΝΑ.. όπου η λέξη ΧΡΕΟΣ έχει τυπωθεί καλά στα μυαλά όλων…

Και γι αυτούς που δυσκολεύονται να το συλλάβουν
http://www.youtube.com/watch?v=ko6nX8fkWfQ&feature=related



Είναι στο ΧΕΡΙ μας να ξεκινήσουμε την ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ξανά από τον χώρο που εκατομμύρια άνθρωποι πολέμησαν πριν από εμάς.
Θα πολεμήσουμε στον πόλεμο της Άρνησης σαν καλά Αρνάκια είτε το θέλουμε είτε όχι (καμιά φορά ο άνθρωπος για να πάρει εμπρός θέλει μια κλωτσιά στον κώλο)…

Και για εσάς που θέλετε παιδιά στον αγγελικά πλασμένο μας κόσμο ρωτήστε τα πριν βγούνε αν θέλουν να γίνουν σκλάβοι.. (Άντε το 1% αυτόν να γίνει τηλεκατευθυνόμενη διασημότητα και.. άλλα τόσα υπέροχα κακάκια)..      

Οπότε δηλώνω ΣΚΑΤΟ το οποίο προσπαθεί τουλάχιστον να αποξηρανθεί… Γιατί το μόνο μέλημα των ΕΛΙΤ (Bloodlines ή όπως σκατά θέλετε να τους πείτε) είναι να μας έχουν μέσα σε έναν τεράστιο βόθρο και να μας αρμέγουν το χρήμα που τυπώνουν οι ίδιοι!

Φίλοι μου συν-σκατιασμένοι.
Αφού δείτε για ακόμα μια φορά τον εαυτό σας στον καθρέπτη και δείτε μια μεγάλη κουράδα η οποία μια ζωή προσπαθεί να πολεμήσει ώστε να είναι πιο γερά γραπωμένη και να λιπαίνει καλά το γρανάζι, πειτε αυτό το ΟΧΙ που λέγαμε στην αρχή… που τουλάχιστον κάποτε είχαν (με συγχωρείτε για την έκφραση) τις ΑΡΧΙΔΑΡΕΣ να το πούνε…

Α! και ξυπνήστε από τα δήθεν όνειρα που σας έχουν πλασάρει… αυτό ήταν της μόδας το 60’
Όχι τίποτα για να είστε και IN… 




Αρκετά με το κράξιμο.
Ευχαριστώ για την ώρα σας… μικροί συνκουραδιώτες…










Υστερόγραφον: Ai kai gamitheite. Emeis tha orizoume thn zwh mas...

Δεν υπάρχουν σχόλια: